10 februari ´

Umgåtts med Martina idag och sytt på lite teddyfoder på Blackis täcke (:. Hoppas det blir bra och att vi slipper skav ifrån täcket. Skämtade med Martina att om detta funkar är det bara 6 täcken till att sy. Bogskyddet skaver nämnligen om han har på sig det hela tiden och detta blir sista lösningen då jag inte har möjlighet att åka ut varje morgon och eftermiddag och sätta på och ta av. Helt uruselt. Någon med annat bra tips kanske?
Hästars välmående, tjena...!

Träffade Amanda idag också var evigheter sedan. Käkade sallad på paus och mera långvarit var det inte.

På söndag blir det att åka till millenium och löshoppa Polly , kommer bli riktigt roligt. Skönt för mig med att få en lite tröttare häst efteråt.. Så pigg nu så jag vet inte vad jag ska hitta på ute i snövädret. Och ännu mera snö kom det idag.. Livsfarligt ute då all is ligger inunder. Hållt på och slå ihjäl mig ett antal gånger idag:(

Nej nu är pausen slut i Csi så nu blir det åter igen tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0