20 januari ´

Mindre än 1 månad kvar till operation (: . Känns både nervöst och spännande men det blir nog hur bra som helst tror ja! Hoppas ja! Nejvars lägger mitt förtroende till personen som opererar och hoppas han inte är trött eller något som man har hört , att en läkare typ har jobbat massa timmar precis innan och är jätte trötta..

Tycker det börjar bli på leknivå.. Varför inte kunna ta saker med mig direkt utan gå på Mikaela som inte alls vet vad jag håller på med?! Tycker man kan ta reda på fakta innan man slänger ur sig saker. Jag kommer ALDRIG att hjälpa till om dem inte börjar visa lite tacksamhet eller iallafall lite trevlighet. Tar inte att man ska bli behandlad som jag vet inte vad och sen vara hjälpsam? Hmmm.. Berätta gärna detta också så är ni gulliga (: .

Imorgon blire stallet på morgonen , ska åka förbi ridhuset och kolla om det finns något ledigt på fm så tottohästen kan få springa av sig lite x). Skulle verkligen behövas så mycket energi han har i sig som inte går att få ut x(. Hoppas hoppas (: . Snart drar det kanske till en löshoppning också , längtar <3. Speciellt nu med en bra kamera att fota också :D HIHI ...

Det är så mycket bluff och blåg att det nästan är roligt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker ni borde söka er till ett annat stall...

2011-01-23 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0