23 januari ´

Jaadu , dagar går ju inte särskillt snabbt.. Hatar att inte få jobba när man vill det. Hursom har så jag klarar mig ett bra tag framöver , än så länge .. Man vill ju inte precis leva på mamma och pappa. Vill kunna känna , jaa känna att jag klarar mig själv jämt. Saknar att känna att man ska göra något.

Mysig kväll igår med Joakim , Zandra och Kristian. Spelade kunskapsspel vilket jag var förskräckligt dålig på men körde 2 och 2 så tur där att Kristian har något i sitt huvud. Haha. Dock var vi så snälla med ledtrådar till Zandra och Joakim så de vann. Sen körde vi lite kort och självklart vann jag och Zandra då, ägde de verkligen totalt. Det slutade med kinect , vilket var jävligt roligt men jobbigt och riktigt svårt. Haha , märktes att man inte är så pigg på att springa vid 12 tiden. Brottningen var ju inget och leka med, tror jag fick typ 4 poäng och slog, slog och slog men han skyddade ju sig så det var ju as svårt. Helt sinnes.
Saknar verkligen tiden det var såhär jämt. Alltid vänner och nästan aldrig hemma. Dock skönt med hemmakvällar med men uppoffringar görs för annat. Så är det bara.

Vill se Änglagård innan den slutar på bio. Någon som sett den och vad tycker ni? Familjen är och ser på den idag, dock inte jag då. Kanske förståligt eftersom att jag sitter här. Joakim skulle bli galen på mig om jag såg ännu en film utan han. Haha. Stackarn.

Var ute i skogen med Lina idag, hästarna uppskattar verkligen att komma ut en stund. Blev bara en liten skrittis men det är mysigt. Kommit fram till att det är inte kul och rida ut ensam längre. Asså ibland kanske men aldrig fel med sällskap om man inte ska göra något speciellt. Önska bara att vintern var över NU! Vill kunna galoppera på fälten, vägarna och kunna longera av honom så att han får ut allt utan att jag måste sitta på. Torsdag blir det nog hoppning i ridhuset. Sugen på att löshoppa men jaa? Vart? När? Hur?. Är så himla svårt att hitta på saker när det är glashalt i paddocken och på vägarna ute. Och snön ska vi inte tala om. Usch! Ge mig vår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0