25 januari ´

Äntligen löning. Känns riktigt bra, synd bara att man är så himla dålig på att spara och så himla duktig på att spendera pengar. 

Dagen började med informationsmöte, riktigt onödigt faktist. Lärde mig verkligen ingenting nytt. Menmen vet inte kanske inte var meningen. Hursom för att få ersättning måste man gå.!
Sedan blev det Hageby med Joakim. Shoppade 2 nya tröjor samt en jadu såkallad kanske "slapptröja" (den i mitten). HAHA nevars ja har ingen aning top är det välla. Gillar rea.
Hatar att man aldrig kan hitta några fina festlinnen. Det är katastrof. Hur mycket jag än kollar hittar jag aldrig något jag gillar. Illa! Tips kanske?
Vid lunchtid åkte vi till stallet och Joakim var gullig och var ute och gick med hästen medan jag mockade och gjorde mat. Imorgon blir det uteritt med Lina.
Nu på kvällen har jag bara varit med Zandra. Vi har varit ute och promenerat och bakat cheesecake, vilket såg väldigt gott ut men jävlar va länge den ska stå i frysen. Mycket synd! Hur lätt som helst var det att göra den ju, jag trodde typ att det skulle vara värsta komplicerat men icke sa nicke. Ska nog ta mig tid och baka någon dag.
Ohh riktigt seg idag, blir nog strax kolla någon film sen soova. Upp skapligt imorgon.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0