30 januari ´

Trevlig kväll igår hos Kristian. Helt kanon. Får bli en omgång snart igen innan operationen (:

Idag har jag varit med Zandra. Blev först att kolla på handbollen Sverige - Spanien och sedan åkte vi till mässhallen och kollade på Hästen - Kumla. Mycket mysigt.
Systerryster tog hästen idag och det har hela dagen känts som att jag missat något att göra..! Helt sinnes. Imorgon bär det av till ridhuset <3 Hoppas prinsen är lika duktig imorgon som sist. Då blir jag mycket glad. Hoppas jag kan få lite foton imorgon, foton saknas när jag rider på honom nu på senare tid. Lite tråkigt faktist. Men det kommer nog med tiden (:

Solsidan asså, älska det programmet. Synd att det bara vara i 30 min, borde vara 1 timma MINST (A). Nejvars nu blir det sängen och soova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0