10 mars ´

Snart 1 vecka sedan operationen och allt går som det ska.. Fick ta bort styngnen i kinden häromdagen och om 8 dagar får jag ta bort de i munnen (:. Känns riktigt najs. Måste säga att jag mår mycket bättre än vad jag trodde jag skulle göra , första veckan trodde jag att ja skulle vara helt död , inte våga visa mig ute pga svullnad och blåhet, ha ont och bara ligga i sängen och knapra tabletter. Men har inte ont , utan det enda är jobbiga att inte ha någon "känsel" i underläpp och haka samt vara lite svullen i hals osv.. Annars helt prima! Riktigt jobbigt att inte få anstränga sig, vill ju vara i stallet och rida, mocka ut och fixa och dona.. Helt rastlös om dagarna :( Och maten ska vi inte tala om. Ingen flyttande mat är god längre.. Vill ha bröd , kött , frukt osv xD Men det kommer det snart också! Får fortsätta med min barnmat och soppor ett tag till x(. Redan tappat 3 kg , rena bantningen detta. Men vad ska man göra :P

Var hos tottohästen idag med syster (: . Roligt att göra höpåsar, borsta häst och hacka morötter. Jaa det var det ända jag fick göra hos hästen idag. Känner bara att träningsvärken kommer bli enorm om jag inte får börja röra mig normalt snart. Dock riktigt duktig och börjat gå ut och gå varje dag, för att ha någon sysselsättning.. (:

Nej nu blir det att ta sig lite havregrynsgröt så man får i lite i magen , innan den lilla hungern kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0