12 mars ´

Idag blir det solning med systrarna (: .. Ska bli mycket skönt kan jag lova. Dock inte blivit så likvit fast det var länge sedan jag solade sen sist. Imorse blev det att gå upp kl o8.oo , tar en tablett som man ska ta med 8 timmars mellanrum och det är mycket drygt , haha dock behöver man väl inte vara på pricken men :P Ganska skönt att komma upp också!

Äntligen kan jag soova bättre på nätterna , inte alls jätte mycket vaknande nu längre. Kan nog vara att svullnaden gått ner och att man kan "ligga" på kinderna igen (:

Lite bilder ifrån min sjukhusvistelse...

Inskrivning med fint "armband"

"hotellrummet" från båda hållen

Den "vackra" utsikten

.. och vad som fanns att göra då (: . Förstå att det verkligen inte var roligt att vara där xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0